Kedves barátom, figyelj most rám!

2014.04.20 09:31

Kedves barátom, figyelj most rám!

Olyan sok mindent szeretnék Neked elmondani, azt sem tudom, hol kezdjem. Ismeretségünk viszonylag újkeletű. Úgy érzem, barátok vagyunk, s most valami nagyon fontosat szeretnék megosztani Veled. Mindenekelőtt egy dolog foglalkoztat nagyon: barátságunk tartóssága, az egymás iránt érzett szeretetünk milyensége.
Tudod, nagyon szeretek benned sok mindent. Örülök, amikor felhívsz, hogy megkérdezd, mi van velem, hogy vagyok. Jólesik, amikor már messziről üdvözölsz, ha meglátsz az utcán. Biztató, bátorító szavaid sokszor segítettek már rajtam, amikor elkeseredtem. Szeretem benned, ahogyan tréfálkozol, viccelődsz az élet nehezebb pillanataiban is. Szeretem az optimizmusodat, életkedvedet. Jó nézni, ahogyan lelkesedsz dolgokért! Szeretem a türelmedet, nyugodt hanghordozásodat. Szeretek veled megbeszélni olyan dolgokat, melyeket másokkal nem tudok.
Látod, milyen sok minden van, amiért jó veled lenni? Még fel sem soroltam mindet!

Ugye Te is hasonlóképpen érzel mint én?
Jól ismersz már, s tudod, mennyire bennem van a megfelelési kényszer, nehogy csalódást okozzak másoknak. A Média tele van olyan emberek életvitelével, akik átlagon felül teljesítenek, valami rendkívülit visznek véghez.
Nem hinném, hogy valaha síelésre, vagy korcsolyázásra vállalkoznék, de izgatottan és könnyes szemmel nézek végig egy-egy filmet, ami a sportról, kitartásról szól. Az élmény akkor hatásos, ha közösen, veled együtt éljük át!
Tudod, nem vagyok zongoravirtuóz, de örömmel játszok egy kicsit a szintetimen, ha úgy hozza kedvem.
Soha nem jeleskedtem tornából, de a zumba® meghozta a kedvemet a mozgáshoz.
Nem vagyok az a rivalizálós, versengő típus, viszont úgy örülök, ha valamit közösen, együtt, ketten, sikeresen megoldunk!
Nem tudok könyveket írni, de naplót szívesen vezetek, s örömmel osztom meg írásaimat Veled és másokkal!
A kézügyességem nem mondható a legjobbnak, nincs semmi „mesterművem”, amit kiállíthatnék! Szavaimmal, remélem, tudok örömöt adni másoknak, amikor észreveszem bennük mindazt, ami jó!!!
Sorolhatnám még ezeket a különbségeket, de akkor oldalakat tenne ki ez az írás, s unalmas is lenne!
Mit gondolsz? Barátságunk gyenge pontjainkat is felülmúlja? Hibáim ellenére is kitartasz mellettem?
Nálam a belső értékek dominálnak, s neked olyan sok jó tulajdonságod van!
Tudom, a szükségben, bajban derül ki az igaz barátság. Mindenesetre, rám számíthatsz, melletted leszek mindig.
Szeretném, hogy tudd… szükségem van rád, mindenkor.